Uteritt... IGEN!

2011-10-23 @ 17:18:30
Idag gick jag upp ganska tidigt för att jag skulle följa med min kompis och se när hon tävlade. Allt gick jättebra och hon var superduktig men dom fick ett litet pet:( Sen kom vi hem ganska tidigt och då tog jag in Layla och hon tog in sin shettis, så borstade vi ganska länge så att dom blev riktigt fiiiina;) Vi flätade hennes shettis man men han hade så mycket man så han fick en ardenner fläta på varje sida och en knopp i pannluggen XD Sen när vi skulle rida valde jag att rida barbacka bara för att det var så himmla fint väder:I min kompis körde och båda hästarna var ju faktiskt riktigt pigga och glada:)

Ps: jag kom på att jag inte har lagt ut en film från min hoppträning så om ni vill se den vill jag ha fler kommentarer ;)

Kram Emilia♥

Kommentarer

Postat av: Laura

LÄGG UT DEN !! :D

2011-10-24 @ 21:17:24
URL: http://lakris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback