...

2011-11-18 @ 22:25:22
GUUUUUUD!!! vad jag har blvit dålig på att uppdatera skäms på mig!;) 
Har inte hänt så super mycket så anatr att det är lite därför min uppdatering har vart sådär.

Idag red jag i ridhuset. Allt jag koncentrerade mig på idag var uppmärksamheten. Hon sulle lyssna direkt när jag fattade galopp och så. Jag började med att liksom göra halt fram i skritta, halt, skritt osv osv, ib båda varven. Sedan gjorde jag samma sak i trav och galopp. Efter det började jag växla mycket mellan gångarterna och laääga in halter ganska ofta mycket tempoväxlingar och hon lyssnade hela tiden!!!;D Fett stolt duktig ponnny!

allt för mig (bilder kommer jag lovar!)
kram Emilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback