Barbackahoppning!

2011-11-25 @ 22:14:03
Hej alla! Idag red jag två hästar. Jag ska rida min kompis häst i två veckor så får min andra kompis rida Layla och så. Jag red lite på Layla och sen red jag ju min kompis häst Delaylah;) Jag körde lite dressyr och galopperade lite över en bomm. Min kompis fick hoppa Layla coh dom var så duktiga båda två. Jag hoppade 80cm barbacka och kännde mig supercool tills jag kommer till stallet och dom säger att barbacka världsrekordet har slagits och ligger nu på 2 m och 12 cm:( Bara 133 cm kvar!;D Nej men Layla börjar bli riktigt fin nu och tappa lite fett också.

Ps: Bara så att ni vet tänkte jag försöka att blogga på två bloggar har en egen också emms.webblogg.se men bloggar ändå här också såklart ;D

Passar även på att svara på en liten kommentar också!:)
emilia blogga! Därför jag läser ju!
Tack vem du nu är det värmer otroligt och ökarens bloggsug något otroligt. Det är dom här kommentarerna som får en att blogga♥ Men ni får gärna skriva vem det är som kommenterar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback