Mysan <33

2011-11-24 @ 20:31:49
Heej bloggsien:)

Har var i skolan idag som vanligt, jag fick redan på mitt resultat på engelska provet hehe fick IG på den måste göra de hela... Imorn är de fredag :) men jag e ganska närvör för jag ska sjunga med 2 andra för hela skolan typ.. De var Madicken som drog in mig i de men ändå ska de blir kuul tycker ja :).... Jag bloggade inget igår råkade somna i soffa så mamma och Erica va tvungna att bära in mig i mitt rum (hehe)... Just nu letar jag lite efter bra låtar så om ni har några så är de bara att kommentera jag har lite låtar på min mobil... :/



Dagens låt blir Emily Osment.. Jag tycker hon sjunger bra... Tycker om hennes låtar :P
 



Kommentarer

Postat av: j

emilia blogga! Därför jag läser ju!

2011-11-25 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback