Nyss kommit hem

2011-11-03 @ 19:50:55
Nu har jag kommit hem ifrån att har vart hos Mysan som jag har saknat i en hel vecka:( De var int jag som red de va syrran och de jag såg var att Mysan var speedad och Erica var nervös över att hon tror att hon ska åka av. Jag kan berätta lite om hennes skada som har i knät..

Jag och Erica gick i en hoppgrupp på Apalle Gård. De va en måndag och allt va som vanligt i stallet vi fick våra hästar och vi gick och byggde bana. Sen så värmde vi upp och började hoppa bana och så. Alla hade hoppat och de var Erica kvar Hindrena låg typ på 60 - 70cm, allt gick bra tills hon kom till ett räcke som var på ena lång sidan. Hennes häst stannade och hon kom fram på halsen. Hon hängde lite på sniskan(stavning) och till slut okade hon inte hålla i mot så hon släppte, foten fasna i stigbyglen och de sa knak i hennes knä... Fick gå med kryckor i 6 veckor

Sen dess har hon nästan int hoppat ett ända hinder för hon int vill gå på kryckor igen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback