Lite längre :)

2011-11-09 @ 19:17:10
Jag fick veta mitt betyg av provet som jag hade innan höstlovet och jag vet int om jag vill säga de :( asso de var int så resultat kan man väl säga men är typ nöjd ändå på ngt sätt :P OKEY de blev ett E- (allså ett G-) Är på gränsen att få ett F(IG) Men jag har fått bra på ombömmerna så jag är int så orolig att jag int får ett E. Jag kanske int skrev så mycke på den andra uppdateringen men nu kom jag på massor av saker som jag kunde skriva.. Skolan va iallafall tråkigt och dagen gick ganska snabbt hade tänkt någon dag att jag ocg Emilia gör ett videoinlägg m.m men jag ska tala med henne om de så får vi se vad som händer med de..♥ Jag ligger ganska lilla till för Teknik & Fysik provet skulle in innnan höstlovet och jag har int lämnat in de :P men jag ska lämna in imorn typ kanske om jag kommer ihåg... :P

Kommentera gärna♥

Jag hoppas att ni har haft en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback