Söndag

2011-10-23 @ 22:42:59
Heej bloggen! Idag har jag vart på Arotsforet(stavning) i Västerås det var mycke roligare än vad jag hade förväntat mig. När vi kom dit så delade vi in oss i grupper jag vart med My & Esther:-) De gick int så jätte bra för oss vi kom sist av alla men cellerna var ganska svåra och vi var den ända gruppen som var 3st kommer int ihåg hur många grupper vi va med vi var 15personer. Har vart hos Mysan oxå och dom punkterna som jag la upp på ett annat inlägg, de gick ganska bra att ha dom i bakhuvudet för jag tänkte på hur jag skulle sitta och hur jag skulle göra men de blev int dom hindrena som jag la upp på en bild utan de blev en 3studds och ett räcke efter. Studdsen gick jätte bra men hon tog språnget till hindret lite för långt så jag hann int me ibland men sen till slut gick hon fint. Jag ska nog int rida me spö för hon gick mycke lugnare nu än dom andra gångerna och då har jag ju haft spö. Det blev varken bilder eller film idag men de kanske kommer om en vecka såå.... Men jag hoppas att ni har haft en jätte bra dag idag och imorn är de ny vecka med nya tag:-) KRAM Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback