Sen kväll

2011-10-22 @ 00:25:54
Heej bloggen!

Jag vet att jag skulle skriva när jag kom hem man jag kom int ihåg att jag skulle göra de men jag gör de nu. igår var de ju skola de var sådär kuul men jag var iallafall där. Och på SKVAL(skolansval) fick vi våra omdömen jag har D i idrott blev jätte förvånad att jag hade de och jag är ändå int me varje gång :S. Och jag har två betygavarningar och de är int så bra :O jag måste förbättra mig :) . Men just nu sitter jag inne på Ericas rum och int gör så mycke eeh och sen imorn(söndag) ska jag och syrran och några till i från stallet till Arosfortet i Västerås de ska bli kuul :). Efter de ska jag till Mysan och hoppa lite de kanske kommer film men de beror på om de är tillräklingt(stavning) ljus då. Annars kanske de kommer några bilder :)

Men ni få ha en bra dag så kommer jag nog att skriva senare :) 


Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback