Presentation Emilia Del 1

2011-10-13 @ 22:25:02
Hejsan! Jag heter Emilia och är 13 snart 14 år:) Jag gillar att vara med kompisar och äääälskar att vara i stallet. Jag har tidigare bloggat på http://uggleboryttarna.blogg.se och kommer nog att fortsätta. Jag har ridit i ca 7 år på ridskola. Jag har haft två medryttarhästar och i Augusti fick jag min första nästan egna häst(min foderponny)♥  Jag kommer att driva den här bloggen med min kompis och från mig kommer ni nog läsa mest om mitt liv i stallet eftersom att jag tillbringar mestadels av mitt liv där XD Ni får fler inlägg om mig så det kommer att bli som en presentation i tre delar ifrån mig:)
Dom olika presentationernas innehåll:
  1. Det här inlägget.
  2. Info om Layla
  3. Bilder bomb på vår tid tillsammans hittills:)
// EMILIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback