Dalarna dag 2

2011-10-30 @ 22:01:43
Heej bloggen

Idag har jag int gjort så mycke som vanligt jar pluggat lite. Och gjort klart hemprovet som skulle har vart klart i fredags men jag hade glömt bort de så nu måste jag skicka de till min lärare istääet för atyy hon sa att jag int kunde lämna de efter höstlovet..... de var jätte dåligt mken jag iallafall klar nu så de är ju bara att skicka. Jag hoppas att ni har haft en bra dag. Och återigen tycke vi att de är jätte kul att de är så många som läser bloggen :) Jag och Emilia ska snart göra ett videoinlägg, och vi hade tänkt att göra en liten frågestund snart men vi får se. Ska prata ihop oss efter höstlovet och se vad som händer.... Just nu gör jag int så mycke asso jag har haft de jätte tråkigt och jag kommer nog att ha de hela vecka. På fredag blir de spökkväll ute på Apalle:) ska bli jätte kul att få skrämma nångon så att don skiter på sig :)

Men ni få ha en bra dag

PUSS & KRAM SARA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback