Veckan som har varit:9

2011-11-02 @ 20:38:06
Ja eftersom att uppdateringen har vart så super från min sida har jag bestämt att jag ska lägga ut minst två inlägg om dagen XD
Idag red jag ut med Josefin som vanligt XD vi red min favoritrunda den är såååå mysig och det är perfekta galoppsträckor. Från början var Layla lite mer som vanligt och halvseg och travade inte fortare än vad hon behövde, men sen när vi var på väg hem och skulle galoppera upp för en backe tände hon till rejält:) Hon galopperade för fullt och när Delaylah började försvinna bakom oss så saktade hon in sen när Josefin och Delaylah började komma ikapp blev hon jättesur och började galoppera på sitt bulldozer liknande sätt igenXD ska inte tråka ut er med all text. Ni får bildbomb senare;D


Kramisar Emilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback