Tråkar

2011-11-10 @ 21:55:19
Hej & heelu
Nu har jag vart hos Mysan de vart int så mycke ridning men jag glömde att fota så de blir kanske på söndag elr om jag fotar ngt annat kanske på höstlövet som har kommit:)
Skolan idag har vart lång och ganska rolig men ändå tråkigt... Fick göra ett prov som jag har haft muntligt isället för att göra om de skriftligt :) fick lite ont i huvudet slutety av dagen :(.... Hovslagaren va hos Mysan och byte skor hon var så duktig så... hon stog till och med och halv sov :P men nu har jag inget att skriva men de kommer ett inlägg senare när jag ska sova men då blir de att jag skriver på mobilen istället för på datan :P
Hoppas att ni har haft en bra dag :D
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback