Svar på frågestunden!

2011-11-05 @ 16:28:42
1. Kan ni göra fler filmer till bloggen?
Ja det kan vi väl det ända problemet är att jag inte kan redigera filmerna på min data för min mobil sparar dom i något konstigt format. men ska försöka lösa det problemet ;)
2. Har ni pojkvä/ på g?
Jag jag har en kille :)♥
3.berätta det dummaste ni har gjort!
Ja det beror ju på vad du menar med det. det kan ju va pinsmat eller elakt. Men det pinsammaste jag gjort är nog när min kompis jagade mig så fick jag panik och sprang in i en kille och studdsade in i väggen och ramlade ned på golvet! XD detta hände i skolan:)
4. Snyggaste killen
Antar att du menar kändis och det är ju helt klart Robert Pattinson!♥
Ögongodis!!!;D
(Ulrik Munther och Bruno Mars är inte helt fel dom heller;D)

5:den ni beundrar (både häst mässigt och i övrigt :)
Jag beundrar min häst för att hon är så modig och snäll men samtidigt fjantig och bråkig!:D (konstig blandning vet!)
Sen beundrar jag ridskole hästar som går där dag ut och dag in och anpassar sig med flera olika ryttare om dagen! ;D Kärlek till dom:)♥ Sen beundrar jag Angelica Augustsson. Icke hästmässigt beundrar jag min älskade mamma♥
6:Är Layla din Drömpnny?
Bra fråga!;) Honär faktiskt inte riktigt min drömponny,men det var liksom något jag tyckte om hs henne hon var väldigt fin och snäll och det tyckte jag var bland det viktigaste! Men den riktiga drömponnyn är ju typ en tävlingsponny så jag kan tävla mycket;) Men jag älskar Layla helt sjukt mycket ändå♥


7. Har ni funderat på att tävla dressyr ?
Ja jag har faktiskt tänkt mycket på de. Jag gillar både dressyr och hoppning men dressyren är ju mycket roligare om man har en häst som är bra på det! Men jag anser att dressyr är grymt viktigt:)
8. Hur högt har du hoppat med Layla?
Jag har hoppat 90 cm på henne:)
9. Vart står era hästar ?
Layla står i ett litet stall i skokloster.
10. Hur länge har ni haft dem?
Jag harhaft Layla i ca 3månader:9
11. Vem är eran idol? (inom hästsporten)
Vet ej har många men gillar ju Roffe
12.Vad är erat favorit märke? (inom hästvärlden)

Samma här har väldigt måga och sen beror det på vad det är man ska ha:)
  • Mountain Horse
  • Eskadron
  • HV Polo
  • Kingsland

Mina fyra favoriter.

13. hur länga har ni ridit?

Ca 7år
14. hur långa är ni?

162 cm typ;)
15. vad är det högsta ni har hoppat?

95cm

16. Hu gammal är du, Emilia?

14år

17. Vart står layla?

I ett litet stall som heter Uggelbo;)

 

Blev inte så många frågor men det räcker väl ni har ju frågat vad ni undrar;D

Kramisar Emilia♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback