Svar på frågestunden

2011-11-18 @ 19:09:28

1. Kan ni göra fler filmer till bloggen?
Ja de kan vi
2. Har ni pojkvään/på g?
Jag har ingen pojkvän på g
3. Berätta det dummaste ni har gjort!
De dummaste jag har gjort är att jag fick gå om 5:an
4. snyggaste kille.
Den killen jag tycker är snygg är Ulrik Munther men de finns ju fler


5. den ni beundrar (både häst mässigt och i övrigt :)
Häst och peron mässigt beundrar jag Nelli Berntsson, att vara så ung och ha sveriges näst största blogg


6. Har ni funderat på att tävla dressyr ?
Jo, jag har funderat men jag vill mest hoppa
7. Hur högt har du hoppat med Layla?
8. Hur högt har du hoppat med Dream Mistral?
Jag har hoppat 1m som högst men jag nog börja hoppa 1.10
9. Vart står era hästar ?
Hon står utanför Enköping
10. Hur länge har nu haft dem?
Har vart medryttare på Mysan i ca 6månander
11. Vem är eran idol? (inom hästsporten)
Min idol inom hästsporten är Malin Baryard-Johnsson, Tobbe Larsson, Jonh Brink, Isabella Nilsson
12.Vad är erat favorit märke? (inom hästvärlden)
Har inga speciella
13.Hur gammal är du?
Jag är 15
14.Vilket är ditt största intresse?
Mitt största intresse är ju såklart hästar :)
15. hur länga har ni ridit?
Jag har ridit i ca 10år
16. hur långa är ni?
Jag är ca 155cm
17. vad är det högsta ni har hoppat?
titta på fråga 8



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback