STOLT

2011-11-06 @ 19:29:02
Idag har jag vart hos Mysan och hoppat lite, hoppade en studs/cavalettibommar & två räcken.



Först i uppvärmningen gick bra hon lyssnade bra på mig... När jag började hoppa så vart hon lite het men hon lyssnade fortfarande:) & de var ju bra :P Efter ett tag höjde vi hindrena ifrån 50 till 70. Hoppade 70 några gånger, vi höjde ännu en gång till då vart de 90 hon hoppade klockrent :) då tänkte jag att om hon klarar de då borde hon klarar att jag höjer till 1m.... Först tveka hon sem så hoppade hon de, så jag har klarat mitt mål nästan men jag måste ha en bana på 1m. Men nu vet jag att hon klarar de :) Är så jävla STOLT över att jag int banga :)



På tisadag blir de int höjd hoppning då fokoserar jag på att ha ett lungt tempo istället :)

Bilderna är int tagna idag





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback