Plan tills imorn

2011-11-05 @ 23:51:40
Imorn så ska jag till Mysan och rida det kanske kommer en film har int bestämmt mig vad jag ska hoppa för ngt men de ska jag snart komma på :P
Ska träna på att ha samlad galopp i mot hinder och sen så ska jag ha de efter oxå :) Jag har kommit på en sak att jag ska nog int använda ridsöp när jag rider för hon blir så pigg när jag har de, och när jag int har de så är hon lugn och jag kan kontrollera henne på ett annat sett än när jag har ridspö :) Så.... så blir deee...
Min dan idag har vart bra men jag har int gjort så mycke pga att jag sov bort nästan hela dan... I övermorgon är de ny vecka och skola USCH skulle helst vilja ha en vecka till elr så kanske två till:P
Och sen på måndag slutar frågestunden passa på nu att fråga ngt ni vill veta?!
Men ni får ha en underbra fortsättning på kvällen
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback