Ont...!!

2011-11-14 @ 20:37:29
Idag har jag vart och hämntat soffa och lite mer saker.... Soffan var as tung tyckte jag så nu har jag jätte ont i ryggen :( men jag ska int klaga de finns sånna som har de sämre :P.... Jag är ändå så van vid de går med de varje dag (asso ryggont).... Fick veta idag av mamma att Mysan har kolik :O vart orolig över att hon skulle bli sämre men som tur är blir hon bättre & bättre (sa mamma iallafall) :).... De kanske blir ridning imorn men jag vene eftersom att hon nu har kolik men vi få se imorn vad jag gör... annars blir de bara att gossa och ut och gå en sväng :).... Skolan idag var sådär min engelskalärare va väldigt taskigt i mot oss och sa att vi skulle vara i gradängen men se kom hon och sa att vi int skulle vara där och hon LOVADE...! :@ Så då vart jag lite sur...

Men ni få ha en bra dag och glöm inte frågestunden länken finns där nere 




















http://alroundryttarna.blogg.se/2011/november/fragestund-1.html#comment 

Kom igen nu.... Vi vill gärna ha lite mer frågor.... Inga frågor är dumma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback