Kallt......

2011-11-15 @ 20:00:32
Nu har jag kommit hem ifrån att har vart hos Mysan... Som jag skrev igår så hade hon kolik igår men jag fick trav lite idag iallafall och hon var jätte duktig.... Tränade lite på volter assa att byta volt och så i början va hon ganska spännd men efter några byten så blev och mjukare och började söka sig neråt :) är nöjd med de jag gjorde... Tyvärr kommer de inga nya bilder :( Erica hann inr fota och int jag heller :/..

Skoldagen var bra men de va int så bra att vi hade prov i fysik och jag hade int tränat till de hehe hade glömt bort de :P menmen jag var int den ända som som int skrev ngt :) och de va tur.... Men nu skaa jag gå och duscha :)

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback