Lördag

2011-10-22 @ 20:33:16
Heej bloggen!

Har int gjort så mycke idag råkade sova till 15.30 idag oooj... Morsan vart lite irriterad för att jag sov så länge menmen. Imorn blir de Arosfortet i Västerås de ska bli kuul har aldrig vart där men typ alla som jag känner som har vart där har sagt att de typ som Fångarna på fåret. Då kommer jag int att få sova så länge, efter de blir de ut till Mysan och rida men ni som har läst mitt andra inlägg som heter '' Söndagens MÅL'' vet ju vad jag ska göra :). Jag hoppas att ni har haft en bra lördag:D. Vi tycker att de att jätte roligt att de är så måga som läser den här bloggen

Men ni får ha en bra fortsättning på dagen:)


Kommentarer

Postat av: ..

ingen intressant blogg,försök att fixa mer bilder och bättre text..

2011-10-22 @ 23:03:04
URL: http://russliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback