Presentation - Sara♥

2011-10-13 @ 22:40:22

Hej alla och välkommna till min och Emilias blogg jag kan berätta lite om mig själv. Jag heter Sara och är 15år och jag rider hästen Dream Mistral men hon kallas för Mysan är medryttare på henne. Jag rider Mysan varanan tisdag och varje söndag och då hoppar jag för de mesta. I den här bloggen kommer jag att skriva om hur min dag med Mysan har vart och lite om min vardag. Ni kommer att få läsa om våra motgångar och framgångar:). Vi kommer desutom att har lite frågestunder där har ni chansen att fråga lite frågor, vi kommer oxå att ha gästbloggare. På min fritid hemma är jag int så mycke med kompisar är för de mesta hemma och sitter vid datan. Jag har ridit i nästan 10år på ridskola. Det kommer bilder på min och Mysan imorn och jag hoppas att ni kommer att tycka om att läsa den här bloggen:D


Kram Sara♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback